Magyarul | English
Információ: 06-1-301-8745

Fio > Fio > GYIK

Gyakran ismételt kérdések - GYIK


E részben a leggyakrabban ismételt kérdésekre találhat választ. A kérdések folyamatosan aktualizálva vannak. Abban az esetben, ha nem találta meg a választ az Ön kérdésére, kérem lépjen kapcsolatba a kirendeltségével, vagy küldje el kérdését az on-line űrlapon keresztül.

Befektetési szolgáltatások


Fio-broker

1. Szükséges telepíteni a Fio-broker applikációt a számítógépemre és milyenek a minimális rendszerkövetelmények?

A Fio-broker applikációt nem szükséges telepíteni a számítógépére. Közvetlenül a www.fio.hu weboldalról kell elindítani és a felhasználói neve és jelszava segítségével tud belépni. Az applikáció indítására elegendő egy internet böngésző és internet hozzáférés legalább 28,8 kb/s sávszélességgel.

2. Miként van biztosítva a Fio-broker applikáció?

A legalapvetőbb biztonságot a felhasználói név és jelszó jelenti. A Fio-broker applikáció választható lehetőséget is kínál: SMS autorizáció minden elektronikusan megadott megbízásnál. Minden adat-átvitel a Fio szervere és az Ön számítógépe között természetesen titkosítva történik.

3. Gondjaim merültek fel az adatok ábrázolásával a Fio-broker applikációban. Hogyan tudom megoldani?

Ellenőrizze, hogy:
- az Ön böngészője engedélyezi-e a cookies használatát,
- az Ön számítógépének dátum- és időbeállítása megfelel-e a magyarországi időzónának,
- az Ön böngészőjében engedélyezve van-e a JavaScript.

A nem megfelelő beállítás esetén az Ön számítógépe a cookies fájlokat régieknek tekintheti, vagyis érvénytelennek. Amennyiben ez sem segít, kérjük ellenőrizze a tűzfal, esetleg a proxy server beállítását, vagy válasszon egy másik böngészőt.

4. Gondjaim vannak a Fio-broker applikációba való bejelentkezésnél. Hogyan tudom megoldani?

A leggyakoribb probléma a rosszul beállított billentyűzet nyelve, a bekapcsolt CAPS LOCK, NUM LOCK, stb. funkciók.

5. A Fio-broker applikációba való belépés során rosszul adtam meg a jelszót, és most nem tudok bejelentkezni, mit csináljak?

Amennyiben a felhasználó 5-ször egymás után rosszul írja be a felhasználói nevét vagy jelszavát, a hozzáférés 60 percre letiltásra kerül. Ezt követően újra próbálkozhat.

6. Mit csináljak ha elfelejtettem a Fio-broker jelszavát?

Ebben az esetben a bejelentkezési jelszavát személyesen a kirendeltségén, esetleg telefonon tudja megváltoztatni.

8. Hol találhatom meg a Fio-broker applikáció használati útmutatóját?

Az applikáció minden oldalán találhat egy hivatkozást "? Súgó" megjelöléssel, amely az applikáció konkrét oldalát jellemzi, amelyet épp kinyitott. A teljes használati útmutatót ITT találhatja.

9. A Tranzakciók menüpont alatt nem jelenik meg egy tranzakció sem. Miért?

Valószínűleg előzőleg egy konkrét tranzakciót nézett, és annak azonosító száma ("ID") bent maradt "A megbízás ID-je" című sorban. A bal kék sáv alsó részében találhatóak különböző mezők, itt az "ID"-t kell kitörölni, illetve a dátumokat megváltoztatni.

10. A portfoliómba véletlenül fiktíven került be néhány részvény. Hogyan tudom azokat onnan kitörölni?

Az adott értékpapírnál kattintson a "fiktív eltavolításra" és írja be azt a mennyiséget, amit fiktíven vitt be.

11. Nem kaptam meg a demó belépési nevét / jelszavát.

Pár percen belül meg kell érkezni az e-mailnek a felhasználói névvel, és az sms-nek a jelszóval. Amennyiben ez nem történt meg, kérem írjon az info@fio.hu e-mailcímre és újra elküldjük.

Fio-broker

Belépés | Demó

Árfolyamok

CZK26,6434725,24253
USD1,231401,15966
GBP0,893760,84168
CHF1,136701,07047
PLN4,695144,42163

További devizák


X